פיזיותרפיה או גלי הלם?

דיון מתוך פורום  אורתופדיה - כללי

01/03/2016 | 16:34 | מאת: רותם

שלום, אורתופד הציע לי 2 אפשרויות לטיפול בדלקת גידים בקרסול: 1. פיזיותרפיה- דרך הקופה. 2. גלי הלם- פרטי. ממה שבדקתי/ הבנתי הטיפול בפיזיותרפיה לא הכי יעיל ומביא לפעמים למצבים בהם בכל מקרה צריך טיפול בגלי הלם. כמו כן, מומלץ לטפל בגלי הלם ולאחר מכן טיפול בפיזיותרפיה לצרכי חיזוק/ גמישות. אשמח לתובנות בנושא- מה כדאי/ מומלץ..

לקריאה נוספת והעמקה

האבחנה שציינת היא כללית ולא ברורה ולא מאפשרת המלצה על טיפול ספיציפי. ככלל- שאל את האורתופד על מה הוא ממליץ אישית. אם אתה מתרשם טוב - לך על זה. אם לא -פנה לחוות דעת שניה.

03/03/2016 | 14:47 | מאת: רותם

שלום, האבחנה המדוייקת לפי מכון מור: גיד טיביאלי אחורי - הודגם טנוסנווטיס קל. גידים פרוניאלים - הודגם טנוסנווטיס קל. גיד אכילס- הודגם במרקם מעט בלתי אחיד, מעט מעובה, ללא עדות לקרע. רטרוקרקנאל בורסה- בורסיטיס קל. הכל ברגל ימין. ההתרשמות שלי היא שגלי הלם זה הטיפול היעיל והאפקטיבי ביותר לאבחנה הנ"ל. העיניין המוזר הוא שלפי מיטב הבנתי הכל מתרכז באכילס ואני מרגיש כאב ויש נפיחות קלה באיזור הקשת או ברצועה במרכז כף הרגל לאורכה. האם יש קשר בין הדברים? כלומר סוג של הקרנה מאכילס? בעיה עם מדרס או בכלל כיוון אחר שיש לבדוק/ לומר למטפל להתמקד בו? בתודה מראש.

מנהל פורום אורתופדיה - כללי