ראשל"צ
דיון מתוך פורום אורתופדיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום יש לי כאבים במרפק ימין .אורטופד קבע שזה מרפק טניס .ואמר שאני צריך לשים על המרפק מגן מרפק למשך 3-4 חודשים .במכון אורטופדיה אמרו לי שאני צריך לחבוש את מרפק הטניס כל היום חוץ מזמן שינה ובעת שאני מתקלח .מספר אנשים אמרו לי שזה לא נכון מספיק 2-3 ביום .אינני יודע כיצד לנהוג . אודה על תשובתך .
לקריאה נוספת והעמקה
הצעת האורתופד סבירה. מה זה מכון אורתופדיה? 2-3 מקלחות ביום נראה לי סביר. לא ממש קשור לאורתופדיה.