הפרעות אכילה אצל אדם מבוגר
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 36 וסובלת מהפרעה של אכילה רגשית, אכילת יתר וכתוצאה מכך גם מהשמנה ובעיות בעיכול. למשל עכשיו אני כותבת את ההודעה הזאת כשאני מרגישה ממש רע פיזית, כאבי בטן איומים ועצירות אחרי אכילת יתר. אני מעוניינת לדעת למי ניתן לפנות בקופה כדי לטפל בעניין. אני יודעת שיש טיפולים פסיכולוגיים אך לא יודעת איך ניתן לפנות ספציפית לטיפול בהפרעות אכילה. (מרשימת הפסיכולוגים שניתנת בקופה אי אפשר לדעת מי מהם מתמחה בטיפול בהפרעות אכילה). אודה למידע בעניין לאן אפשר לפנות.
יש מרכז לניתוחים בריאטרים באסותא אולי יש להם שם טיפול קוגנטיבי התנהגותי בעניין אפשר להפנותך אולי למרכז להפרעות אכילה, יש כמה כאלו בקופה אישית אני גם עוסק בתזונה ועושה דיקור אוזן לדיכוי תאבון ושליטה בתאבון פרטים באתר www.refoua.co.il