חום גוף ו..... ערכי סוכר
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מעיון בערכים תקינים של טמפ' הגוף הבנתי שהערך לאדם בוגר הוא 36.6-8 חום הגוף שלי בדר"כ לפי מדידות רנדומליות הוא 36.5 36.8 האם ה סיבה/ןת ל-חום גוף של 36 ??במדידות שונות לאורך היממה ( פעמיים נמדדו גם טמפט של 35.8...... ( מדידת מד חום כספית באופן אוראלי) בגילי המופלג ( 50) 1- התקששתי ? 2- 2- אי תזונת מאכלים מחממים או חלבוניים? 3-חסרים ב- ויטמינים? 4 תת פעילות בלוטת התריס? 5- מחלה ויראלית? 6- מחלה ממהירה? 7____ הערך של טמפרטורת גוף 36 הוא עדיין סביר.....!? עצירות : אין מתח: יש תאבון: סביר משקל: תקין ויציב ל/ד... 120/80 דופק במנוחה : 60-80 מעשן: כן מדדי סוכר : תקין אלכהל: 2- 4 כוסות בירה(5%) ב-שבוע קפה :1-2 ביום מעשן: כן עיסוק ב-ספורט: 4- 5 פעמים בשבוע( עצימות בינונית) בתודה A
ערכיך תקינים כולל החום