אנזימי כבד
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,בבדיקות דם שביצעתי נמצאו רמות גבוהות של אנזימי כבד(ALT AST) ורמות גבוהות של בילירובין והפנו אותי להמשך התייעצות ובדיקות.תוצאות אלה מעידות על תפקוד לקוי של הכבד האם כדאי לי להימנע מפעילות גופנית מאומצת? ומה בקשר לשתיית אלכוהול? (לידיעתך התוצאות :AST-126 ALT-60?
לקריאה נוספת והעמקה
תלוי מה תהיה האחבנה מאלכוהלול כן הייתי נמנע כאגע מפעילות גופנית לאוו דווקא תלוי מה תהיה הסיבה ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il