מחלה ארוכה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני שואל בשביל אחותי. היא סובלת מזה תשעה ימים מחום גבוה (39, כאשר חום הגוף הרגיל שלה הוא 35.5) ושיעולים. לאחרונה הופיע גם כאב בבטן העליונה, קרוב לאיזור הצלעות, מעט ימינה מהמרכז. בדיקות הדם היו תקינות להוציא אחוז הלימפוציטים שהיה מעל הנורמה. באופן כללי היא סובלת מרפלוקס. רופאת המשפחה קבעה שמדובר בוירוס אולם אנחנו מודאגים והייתי מעוניין לדעת אם יש בדיקות שכדאי לבצע (בדיקת נוגדנים למונו בוצעה כבר, תוצאות מחר)? מדוע לא נבדקו כלל זיהומים חיידקיים והאם יש טעם בבדיקת צואה (שעלת, למשל? או חיידק אחר)? תודה רבה, אדם
לרוב זיהום שמשלב את מערכת הנשימה והעיכול הוא אכן זיהום ויראלי הייתי מחכה כמה ימים קרוב לודאי שזה יעבור