שטף דם בבהן
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כמה שבועות במהלך משחק כדורסל קיבלתי מכה בבוהן ברגל ונוצר שטף דם עם כאבי למשך כשבוע. לאחר מכן כשבועיים - שלושה הספיקו הכאבים. וכעת מדי פעם אני מרגיש כאבים והאזור רגיש יותר ואף כואב כאשר אני נוגע בנקודות מסויימות בבוהן. (כאמור שטף הדם עדיין קיים). מה עליי לעשות כדי להקל על הכאב, והאם יש אפשרות לנקז בצורה מסויימת את שטף הדם? לאיזה רופא עליי לפנות . בתודה, מושון
להקלה - כדור בשם ארקוקסיה וקרח מקומי לבירור - צילום כף רגל
תודה רבה ד"ר על התגובה המהירה. בסה"כ הכאבים נסבלים - לכן כדורים אינם נחוצים. האם יש אפשרות לנקז את השטף דם (כנראה שהדם כבר קרוש). ולאיזה רופא לפנות אורטופד, עור, משפחה?