בחילות חום והקאות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כבר יומיים שאני סובל מהתפרצויות של בחילות והקאות , היה לי גם חום של 38 התחלתי לחשוד שאולי יש קשר לכדורים שקניתי למטרת חיטוב בחדר כושר , קניתי ממישהו כדורים של קלן (קלנבטרול) ושל t3 , יכול להיות קשר בין הדברים ? קניתי את הדברים בתפזורת ככה שאני לא יכול לתת תאור מדוייק של הכדורים
איני מכיר את הכדורים שקנית לא נשמעים לי כמו תרופות מורשות בדוקות ובטוחות שומר נפשו ירחק אין דבר כזה כדורי חיטוב לו היה , גם אני הייתי נותן אותם לפציינטים שלי בצע הכסף בדורינו גורם לחברות למכור לאנשים רעל עם הבטחות לניסים לא פעם זה מסתיים באסון בייחד עם זאת אין ודואת שמזה הסימפומים שלך אולי פיתחת וירוס במעיים ללא קשר ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il