חיסונים ואנטיביוטיקה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
השבוע קיבלתי מרשם לימונציקלין - אנטיביוטיקה לטיפול באקנה. הרופאה לא נתנה לי הערכה של משך הטיפול ואמרה שזה משתנה בין אדם לאדם. בעוד כחודשיים אני טסה לגרום אמריקה וחודש הבא אני צריכה להתחיל בסדרת חיסונים נגד צהבת, טיפוס הבטן וקדחת צהובה. האם ניתן לקחת את החיסונים האלו בעת טיפול אנטיביוטי???? והאם כדאי בכלל להתחיל טיפול אנטיביוטי גם אם אני לא בטוחה שאוכל להשלים אותו?
לקריאה נוספת והעמקה
אין מניעה להתחסן תחת טיפול האנטיביוטי לדעתי כדאי לנסות ולראות כמה זה יעיל עבורך