חוסר בחומצה פולית ו B12
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בבדיקות דם שעשיתי התגלה שיש לי חוסר מאוד מאוד משמעותי בB12 בחומצה פולית ובויטמין D. האם חוסר בויטמינים האלה גורם לבחילות,חוסר תאבון,עייפות ,חולשה,התכווצויות שרירי הגוף,חוסר מצב רוח כמו חרדה קלה? כך הרופאה הסבירה לי,אך רציתי עוד חוות דעת. תודה.
חסר בשלושתם אכן יכול לגרום לתסמינים שונים כולל אלו שציינת כדאי אולי לבדוק מדוע חסר לך חומצה פולית וויטמין בי 12 (ויטמין די חסר לרוב האוכלוסיה בארץ) ד"ר ויינפאס רופא משפחה מומחה www.refoua.co.il
אתה ממליץ להפסיק?נורא קשה לי לעשות דיאטה ומצד שני אני לא רוצה להסתכן.והיובש מאוד מלחיץ אותי.בעבר השתמשתי ברדוקטיל ולא היה לי כך.יש משהו שיוכל לעזור לי?
כדורי ההרזיה מסוכנים יש גם מקרי מוות מהם בהחלט שבעד להפסיק ובעד הקניית הרגלים נכונים מאחל לך בהצלחה אם תרצי הדרכה ממני בתחום התזונה וההרזייה - יכולה לפנות אליי דרך האתר