בדיקת נחושת בדם
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בחורה בת 24 ואתמול ביצעתי בדיקת דם לרמות הנחושת בדם בגלל שלפני כשנתיים התחיל להלבין לי השיער. היום הגיעו התוצאות הבאות: LIPEMIC INDEX NORMAL HEMOLYTIC IND. NORMAL ICTERIC INDEX NORMAL CUPRUM (S) 155.00 -80.00 ) ראה הערה) עקב הפסקת ייצור ראגנט-ראה סרולופלסמין CERULOPLASMIN 15.00 MG/DL ( 16.00- 60.00)*(.........) מה זה אומר הפסקת ייצור ראגנט? מה המשמעות של התוצאות?
הסרולופלזמין הוא נשא הנחושת בדם נטייתו לרדת במחלה בשם ווילסון בו יש שקיעה של נחושת באיברים השונים אצלך הוא נמוך אבל בצורה מאוד קלה להמשך בירור מול רופא מטפל כולל בדיקת עיניים לחיפוש טבעות מיוחדות שרואה רופא עיניים במחלה זו איני בטוח שאכן יש לך המחלה - יש הערה טכנית שלא נבדק הנחושת כי אם הנשא שלו בדם ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il