סוכר בירידה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 58 ולפני שלושה חודשים היה לי סוכר גבוה(150..) והתחלתי דיאטה ולאחר 3 חודשים ירד הסוכר ל 89 יש לציין שאני נמנעת מי סוכר אם זה במאכלים ובשתיה ממותקת וכמובן עוגות. שאלתי: האם זה מסוכן ש תוך 3 חודשים ירד הסוכר מי 150 ל 89? האם כדאי להמשיך בדיאטה אם ימשיך לרדת הסוכר. כמה זה נחשב ל נמוך וירידה שהיא כבר מסוכנת? תודה
לא מסוכן נשמע שאת עושה מהלך בריאותי חשוב וטוב אין ממה לחשוש הסדנה בסוכר נמוך הוא מזה שנגרם מתרופות ואינסולין לא מאורח חיים בריא רדי והצליחי ; - ) ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il