ויטמין D עושה אותי עייף
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי מחסור בויטמין D. ניסיתי לקחת כדורי ויטמין D וזה גרם לי לעייפות רצינית. לקחתי ויטמין D גם בצורת כדור וגם בטיפות בכמה מועדים שונים, והייתי חייב להפסיק כל פעם כי זה גרם לי לעייפות מגבילה עד לרמה שקשה לי לתפקד בפעולות היומיומיות. זה בטוח הויטמין D כי זה קורה בול כל פעם שאני לוקח את זה. שאלתי את האנדוקרינולוגית שלי אבל היא לא מכירה את התופעת לוואי הזאת. אז רציתי לדעת אם התופעה הזאת מוכרת לך ומה יש לעשות לגבי כך? תודה רבה, יניב
לא מוכרת לי התופעה אבל מאמין לך יש סוגים שונים עם איכויות שונות של המוצר נסה ליצור קשר עם חברת אקוסאפ הם מייבאים מחול מוצר איכותי יותר אולי ימנע ממך צער מוזמנים להמשיך לקבל עדכונים רפואיים בעמוד הפייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס