בדיקות דם
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , בבדיקה שגרתית של ספירת דם , נתקבלו התוצאות האלה :החריגות בלבד :rbc-3.52 hb- 11.6 hct-35.6 mch-32.9 mchc-32.6mcv-101.1 neut%79.0 lym%-10.2 plt-109.0 אודה לך אם תואיל נא להבהיר הבעיות העולות מהבדיקה. תודה עבור תשומת הלב בברכה יקי
לקריאה נוספת והעמקה
חסר אינפורמציה כדי לענות יכול להתאים לאנמיה של חוסר בי 12 /פולאט יכול להתאים לזיהום חיידקי קשה לעשות משהו חכם עם ספירת דם לבד צריך רונטקס עוד בדיקות השוואה לבדיקות קודמות רקע קליני וכו מוזמנים להמשיך לקבל עדכונים רפואיים בעמוד הפייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס