עיכול
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. יש לי תחושת אי נוחות חזקה בבטן שאינה עוברת. אוויתות, גזים, נפיחות, ועיתים מלווה בעצירות ולעיתים בשלשול. ניסיתי פרוביוטיקה אבל לאחר 3 ימים רצופים של נטילת הכדור נהיה לי קלקול קיבה ומאז לא השתמשתי. ניסיתי להפסיק לאכול מוצריח חלב אולם הנפיחות חזרה באותה צורה. מה כדאי לעשות?
לגשת לרופא לעבור תשאול רפואי כולל הרגלי תזונה בדיקה גופנית ובדיקות עזר לפי התרשמות הרופא למשל ספירת דם אנזימי כבד בדיקות להיליקןבקטר פילורי מדדי ספיגה צליאק תבחין נשיפה ללקטוז אפשר לנסות טיפול בקלבטן ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il