יוד

דיון מתוך פורום  רפואת משפחה וכללית

28/08/2011 | 14:48 | מאת: ריקי

אני נוטלת אלטרוקסין 100 מלגרם ובדרך כלל אני מאוזנת שאלתי אם אוכל לקחת תוסף תזונה המכיל יוד מאצות(של סולגאר)

לקריאה נוספת והעמקה

לא אומר שאסור אבל זה ידרוש מעקב לראות שזה לא השפיע ובמקביל מתיעעץ גם ברופא אנדו שעוקב אחרייך ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il

28/08/2011 | 15:11 | מאת: צוות סולגאר

שלום רב, אנחנו לא ממליצים לשלב תוסף של אצות ים המכיל יוד יחד עם טיפול באלתרוקסין. את מוזמנת להיוועץ ברופא שלך על כל מקרה. בברכה, עדי - צוות סולגאר

מנהל פורום רפואת משפחה וכללית