מודאגת מאוד
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בהריון שבוע 5 אושפזתי עד היום למשך יומים עקב דלקת חריפה בגרון וטופלתי עם אנטיביוטיקה בלבד (ללא סטרואידים בגלל ההריון) אבל ביום הראשון עשו לי ספירת דם ורק היום אני קוראת ואני מופתעת לרעה.....התוצאה של נויטרופילים 88.7 אחוז (שהמקסימום 80) והלימפוציטים מש נמוכים שזה 7.5 אחוז (כשהמינימום זה 20). זה רגיל בהריון? כי קראתי על לימפוציטים נמוכים והסיבות מפחידות מאודדדדדד
וגם יכול להיות קשור לדלקת בגרון לא נראה מדאיג מוזמין אותך לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה " וקבלו עצות על תזונה בריאה, צמחי מרפא ורפואה
כן אבל אם המינימום 20 ולי יש 7.4 זה לא יותר מדי נמוך????????????? זאת אומרת זו תופעה של דלקת גרון?