התלבטות מתי לעשות בדיקה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר ויינפאס, אני מאובחנת עם תת פעילות בלוטת התריס, נוטלת אלטרוקסין מזה כ-5 שנים כאשר לאחרונה יצאתי מאיזון ובבדיקה האחרונה ה-TSH היה גבוה מהנורמה והורדתי את המינון. (זה לאחר שהמינון עלה בעקבות הבדיקה שלפניה, שהראתה על TSH גבוה). אותה בדיקה בוצעה ב-5/5, כלומר לפני קצת יותר מחודש. עכשיו בלי קשר לזה, רופא נשים הפנה אותי לבדיקת פרופיל הורמונאלי שכמובן צריכה להתבצע בזמן מחזור. עכשיו אני במחזור ומכיוון שחשוב לי לדעת גם מה קורה עם ה-TSH והאם התאזן מתלבטת האם כדאי לעשות את הבדיקה עכשיו או לחכות למחזור הבא? מכיוון שעבר בקושי חודש וחצי מאז הבדיקה הקודמת האם זה לא מוקדם מדי לבדוק שוב TSH או שגם בדיקה שאעשה עכשיו תוכל להצביע על מצב בלוטת התריס?
תעשי מקסימום תעשי שוב עוד חודש מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה "