כאבים בחזה בזמן שיעול ולאחריו
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שבוע שעבר היה לי וירוס. כאבים בכל הגוף, נזלת, כאבי אוזניים וצריבה בגרון. עכשיו, שבוע לאחר מכן אני עדיין עם נזלת (קצת פחות) אבל יש לי כאבי גרון חזקים מאד, שיעול יבש, לא תכוף, וכאבים בלתי פוסקים באזור החזה שמתחזקים בזמן השיעול. זה יותר מן לחץ כזה מעל בית החזה לכיוון הגרון, מרגיש כאילו לוחצים לי על כל החלק העליון. האם מדובר רק בהתקררות או שיש קשר גם לריאות או לכל דבר אחר? אודה לתשובה
יכול להיות כאב שרירי בלבד ויכול להיות קשור למעטפת הריאה כדאי להיבדק ולפי זה לשקול צילום בית חזה ד"ר ויינפאס רופא מומחה רפואת משפחה גמילה מעישון וירידה במשקל www.refoua.co.il