תרופות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. ידוע כי קופת חולים היא המכסה תרופות שחולים מקבלים בגין תאונות עבודה שהוכרו ע"י הביטוח לאומי. אני עברתי תאונה שהוכרה כתאונת עבודה וקיבלתי כל מיני תרופות בין היתר תרופות נגד דיכאון וכדורים לשינה שלא קיבלתי לפני התאונה הקשה שעברתי במהלך עבודתי . תרופות האלה לא קיבלתי לפני התאונה ורק לאחר התאונה התחלתי לקבל תרופות כאלה . אני רואה קשר ישיר בין התרופות לתאונה כי ללא התאונה לא הייתי בדכאון כזה והייתי ישן בלילות . קופת חולים במיוחד הרופא שמאשר את התרופות החליט שאין קשר ישיר לתאונה כי התאונה גרמה לי לפגיעה עצבית בעמוד שדרה ואינני יכול בשלב זה ללכת . האם לדעתך יש קשר ישיר לתאונה ועל קופת חולים לכסות את התרופות האלה ? תודה
זו שאלה מנהלתית/משפטית במכבי איני הגורם שקשור להחלטות אלו אני רופא עצמאי שנותן שירות רפואת משפחה לקופה אין לי שום קשר ועניין לכל המנהלה/אישורים/תשלומים זה תפקיד הרופא המנהלי והמשרד והרופא משפחה שלך וכן רופא אחר שאולי ביקרת יכול להמליץ למשרד/הנהלה מה לדעתו מגיע לך באם לא תהיה מרוצה מהחלטות הקופה, ותרצה להמשיך להוכיח את דעתך, זה כבר נושא שהוא לגמרי משפטי דרך העוסקים בתחום מוזמנים להמשיך להתייעץ ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה "