טיפול בצמחי מרפא לכאבי מחזור

דיון מתוך פורום  רפואת משפחה וכללית

22/05/2013 | 10:13 | מאת: נטע

שלום ד"ר ויינפאס, לפני כשלושה חודשים התחלתי טיפול נטורופתי בצמחי מרפא לטיפול בכאבי מחזור. אציין שעד אז במשך שנה נטלתי גלולות אך החלטתי להפסיק איתן ולהתחיל כאמור את הטיפול האלטרנטיבי. מאז כבר עברתי שני מחזורים כמעט ללא כאבים וכבר חשבתי שהכל מסתדר.. אלא שעכשיו אני כבר במחזור השלישי והפעם נראה שהמצב חזר לקדמותו ולמרות שממשיכה לקחת את הצמחים, אתמול שוב סבלתי מכאבי מחזור עזים במיוחד שאילצו אותי לקחת משכך כאבים חזק (נקסין, שניתן לי במרשם רופא) ובדר"כ משתדלת להמנע ממשככי כאבים בייחוד במינון גבוה אבל הפעם הגעתי למצב שממש לא הייתה ברירה. מכיוון שיש עוד זמן עד שאצליח ליצור קשר עם הנטורופתית שלי אני שואלת כאן מתוך ניסיונך כמטפל גם בצמחי מרפא, האם בכל זאת לתת צ'אנס ולהמשיך את הטיפול בצמחים? יכול להיות מצב של "ירידה" בהשפעה ויותר מאוחר זה עשוי להסתדר? עד עכשיו חשבתי שהשיפור שנראה בשני המחזורים הקודמים היה בגלל הצמחים או כך רציתי להאמין אבל עכשיו אני תוהה אם זה אכן כך או שאולי פשוט הגלולות המשיכו להשפיע למרות ההפסקה ועכשיו פשוט ההשפעה שלהן פגה. אשמח כאמור לקרוא מה דעתך.

לקריאה נוספת והעמקה

מה שאני עושה במבצים אלו זה מגביר מינון טיפול בעת המחזור וכן מגביר צמחים נוגדי עווית כמו קליפת מורן וולריאן וכמבון שזה אמור להתםפר לך עי המטפלת בהצלחה לא הייתי מוותר מוזמנים להמשיך להתייעץ ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס – רופא מומחה "

23/05/2013 | 19:47 | מאת: נטע

25/05/2013 | 06:33 | מאת: נטע

בימים האחרונים אני לוקחת כדור בשם סלקוקס 200 בעקבות כאבים באיזור הזרוע (ככל הנראה דלקת באיזור). האם יכול להיות שיש איזו התנגשות בין הכדורים לצמחי המרפא ולכן היעילות של הצמחים פוחתת?

מנהל פורום רפואת משפחה וכללית