בדיקות דם אחרי מתן תרומת דם
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שבוע אחרי מתן תרומת דם, נתתי בדיקות דם. הרבה מהתוצאות נמוכות משמעותית משנה שעברה. האם התוצאות אמינות או שאני צריך לבצע שוב את הבדיקות? אם כן, כמה זמן מומלץ להמתין אחרי מתן תרומת דם? תודה! התוצאות: Creatinine B שווה 0.69 ואשתקד 0.84 RBC שווה 4.57 ואשתקד 4.96 ALT GPT שווה 11 ואשתקד 16 FERRITIN שווה 43 ואשתקד 86 B12 שווה 228 ואשתקד 292 המוגלובין שווה 13.4 ואשתקד 14.6 ובבדיקת הדם עצמה 13.5 Hematocrit שווה 38 ואשתקד 41.2 K+ Potassium B שווה 3.6 ואשתקד 4.2 בן 32, טבעוני 7 שנים, צמחוני מלא 15 שנים, חצימחוני מלידה. תודה רבה!
עדיין בדיקותיך תקינות לגמריי אפשר לחזור בעוד כחצי שנה מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס