כאבים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב מה שלומך הנני בת 38 סובלת מפסןריאזים פריצת דיסק וריפלוקס תמיד לפני וסת או ביוץ יש לי כאבים בלתי מוסברים לדוגמא אני עכשיו שבוע לפני וסת ויש לי כאבים באמצע החזה וגם בבטן תחתונה וגם בבית השחי מה שמציק זה הכאבים בבית החזה זה מין הרגשה לא נעימה שאחכ עוברת ושוב חוזרת ואז נעלמת מה זה יכול להיות אודה לתשובה תודה רבה
נשמע כמו רגישות/שינויים הורמונלים לא כמו מחלה מוגדרת לבעיות מסוג כזה קשה לרפואה לעזור אפשר לנסות טיפול בצמחי מרפא מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס