ליחה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 22, סובלת מ FMF (מטופלת בכולכיצין) ומרגישות ללקטוז (נמנעת ממוצרי חלב ניגר). בחודשים האחרונים מופיעה אצלי ליחה בכמות גדולה יחסית בשעות הבוקר, בעיקר בצבע צהוב. אני לא מעשנת ואין מעשנים בסביבתי, גרה במקום עם זיהום אוויר מועט (לא בעיר). אני סטודנטית ולא נחשפת כמעט לאלרגנים. מה יכולה להיות הסיבה? יש בדיקות שאתה ממליץ לבצע (ס"ד, כימיה תקינים)? תודה רבה וחג שמח
הפחתת מזונות יוצרי ליחה בנוסף לחלב כמו חיטה בוטנים בננות פרי הדר אפשר לקחת נוגדי גודש כמו לורסטין לא הייתי עושה בדיקה מיוחדת בעניין מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס