חום גבוה כבר 6 ימים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 9 וחצי חודשים. מזה 6 ימים יש לו חום גבוה (במקרה הטוב 38.6 במקרה הרע 40.2). משלשל המון (למעלה מ- 15 פעמים ביממה) - שילשול רירי. עד קבלת תוצאות התרבית קיבל 2 מנות אנטיביוטיקה אזיתרומיצין. תרבית - שלילית. ביומיים האחרונים ניכרת ירידה בכמויות שמשלשל (5-6 פעמים ביממה) אבל דווקא החום במגמת עלייה. בדיקת שתן ע"י אחות - שלילית. הרופאה ראתה מעט מאוד אודם בגרון ומעט מאוד אודם באוזן ימין. ספירת דם בוצעה היום, להלן החריגות: RDW = 16.9%. LYMPHOCYTES %-DIF = 45 . MONOCYTES%-DIF = 9 התינוק לא אוכל כמעט כלום, ממעט לישון, אבל חיוני, כלומר מחייך, מידי פעם משחק. אם רלוונטי - אלרגי לחלב. מה עושים? האם ויראלי? האם לפנות למיון? אנטיביוטיקה?
על פניו נשמע ויראלי אם נראה לך לא יציב קלינית או מתדרדר - פני להבדק שוב ואם יש מגמת שיפור - אפשר לחכות מזמין אותך להמשיך להתעדכן על תחומים ברפואה מדעית וגם רפואה טבעית בעמוד הפייסבוק שלי : ד"ר מיכאל ויינפאס