חולשה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ביתי בת 20 חלתה בדלקת ריאות לפני שנה ותוך כדי נטילת אנטיביוטיקה החלה להתלונן על חולשה קיצונית ועיפות מתמדת. הנה עברה שנה מאז שבה עברה הרבה בירורים של מחלות זיהומיות בעיקר ונותר ללא תשובה. במהלך השנה כל ערב חום גופה נמצא בין 37.6 ל 38.2 , עדיין חולשה, כאבים בחזה, physical urticaria, כאבי שרירים. בבדיקות דם igm = מעל 400 ו ebv-igm positive , lyme positive, למרות שבדיקות אימות מראות שזה שלילי... האם יש מקום לדאגה ובירור נוסף?? היא עשתה גם ct שב''ה תקין
הייתי מבקש מהרופא הפנייה למומחה למחלות זיהומיות לבדוק אבחנות נדירות מוזמנים להמשיך להתייעץ ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה