אסתה? ברונכיט??
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כבר שבועיים משתעלת שיעול יבש , זה התחיל התעטשות קלה, ואחר עבר לשיעול. אין לי נזלת, רק שיעול יבש. התחלתי לצפצף.. הרופא בודק אותי ואומר שיש לי ברונכיט ושאני מצפצפת, ביקש שאעשה אינהלציה אצל האחות בקופ"ח ולאחר מכן אחזור אליו. אחרי האינהלציה הרגשתי מצויין, בדק לי את הריאות ואומר: יש לך אסטמה. אז עכשיו לא ברור לי: מה ההבדל בין ברונכיט לבין אסתמה.?. קיבלתי ממנו מירשם משאף שמכיל סטרואידים ואמר שאקח זאת הרבה זמן לפעמיים ביום ואחר אעבור לפעם ביום ואעשה 5 ימים אינהלציה אצל האחות. כשאני צוחקת ממושך: Tני משתעלת. כשאני מדברת בקול: אני משתעלת. אבל לא מרגישה כרגע צפצוף אחרי האינהלציה הראשונה שעשיתי היום. אז מה ההבדל ביניהן בין אסתמה לבין ברונכיט?? תודה על העזרה.
נשמע שיש לך ברונכיטיס מצב אקוטי בשל זיהום בדרכי הנשימה ולא אסטמה - מצב כרוני של קוצר נשימה ושיעול גם בהעדר זיהום מוזמנים להמשיך להתדיין ולהתעדכן ברפואה מערבית וטבעית בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס "