יחסי מין אחרי צהבת
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני גבר הומו בן 30 בריא בדרך כלל. לפני שבועיים וחצי חליתי בצהבת ואני עדיין בבית מחלים. אני מרגיש מצויין אך הבדיקות האחרונות מראות שתפקודי כבד עדיין לא תקינים (בילירובין טוטאל 2.3). רופא המשפחה אמר שאני כבר לא מדבק ושבעוד שבוע-שבועיים הוא צופה שהבדיקות כבר יהיו תקינות. בנוסף, בן זוגי עבר לפני שבוע ניתוח Hernia. השאלה שלי היא האם מותר לי ולבן זוגי להתנשק בשלב הזה? ומה לגבי יחסי מין? האם ישנה סכנה של הידבקות?
לקריאה נוספת והעמקה
איו צהבת מדובר ? A B C ? מוזמנים להמשיך להתדיין בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס "