ברונכיט עם אנטיביוטיקה - סיכון הדבקה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אובחנתי ע"י הרופא כסובלת מברונכיט וויראלית (לאחר בדיקות דם, צילום חזה, משטח גרון). קיבלתי מהרופא אנטיביוטיקה (זטו ל-6 ימים). עד מתי אפשר להידבק ממני במחלה?
לקריאה נוספת והעמקה
אתה לוקח זטו כדור ביום ? אני נותן 2 כדורים בייחד 3 ימים וזהו כנראה גישה שונה אין לזה תשובה ברורה כיוון שנראה שהאנטיביוטיקה שלך ניתנה ליתר ביטחון ומאוד יכול להיות שהמחלה ויראלית ואז אתה מדביק עד שתבריא מוזמנים להמשיך להתדיין בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס "