תעוקת חזה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בן 25, לפני כשלוש שנים התחלתי לעשן. בשנים הראשונות זה היה ממש לעיתים רחוקות ובזמן האחרון(חצי שנה) אני מעשן בערך סיגריה ביום. לפני כמה חודשים התחלתי להרגיש (בעיקר בזמן ולאחר העישון, לעיתים גם יום אחרי) מה שהייתי מגדיר כתעוקת חזה - לא ממש כאב אלא יותר אי נוחות בחזה בזמן נשימות עמוקות. אני לא בן אדם שאוכל בריא או עושה כושר. 1.75 78 קילו. זה משהו שנובע מהעישון המוגבר? או שזה משהו שיכול להעיד על משהו יותר רציני?
קשה לדעת זה יכול להיות גם מלחץ נפשי תעשה צילום חזה אקג ומבחן מאמץ כשלב ראשון גם הייתי שוקל תפקודי ריאות ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית דף פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק לעמוד אתר www.refoua.co.il