עייפות וקשיי נשימה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום . אני בת 40. מזה זמן מה שאני מרגישה עייפות וחולשה ובנוסף הנשימה שלי שטחית, מתקשה לקחת נשימה עמוקה ואפילו פעולות פשוטות כגון כיפוף לכיוון הרצפה או הליכה מהירה גורמים לי להיאנח ולדפיקות הלב להאיץ כאילו עשיתי פעולה מאומצת במיוחד. עשיתי הרבה בדיקות דם והכל תקין. אני צמחונית אבל רמות הברזל ובי 12 תקינות. האם אני צריכה לבקש מהרופא בדיקות הקשורות לפעילות הלב או הריאות (בשנים האחרונות אני חוטפת ברונכיטיס והצטננות קשה בקלות רבה) יש לציין שאיני עושה כל פעילות אחרת מלבד הליכה מהירה שעכשיו כבר אינה כל כך מהירה כי אני מתעייפת בקלות. תודה
כדאי לבצע צילום חזה, אקו לב ותפקודי ריאות 3 בדיקות פשוטות נטולות תופעות לוואי בהצלחה ד"ר ויינפאס www.refoua.co.il