שלום לך
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי בדיקות שיגרתיות אני סובלת מבעיית נשירת שיער כבר שלושה חודשים בערך נשירה של כ300 שיערות בחפיפה כל פעם שאני חופפת יש אני בת 32 בריאה בדרך כלל יצאו לי כמה בדיקות לא משהו תקינות אשמח לשמוע דעתכם LYM% 50.5% NEUT% 41.3% HCT 36.9% LDH 300 U/L WBC 4.7 K/UL MCHC 32.9 G/DL אני ממש ממש אשמח לשמוע חוות דעתכם על תוצאות אלו יש לציין שאני לא משתמשת בתרופות מסויימות גם.
זו ספירת דם - והיא נראת תקינה בכל אופן לנשירת שיעור חשוב לראות בי 12 ברזל חומצה פולית ותפקודי בלוטת התריס ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק לעמוד אתר www.refoua.co.il