יובש בגרון ולשון נדבקת לחך
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 34 בריאה בדכ. ספירת דם מלפני חודשיים תקינה. כבר חודש מרגישה טעם לא טוב בלשון, תחושת צמא, יובש בפה . הרופאצ משפחה לא נתנה לי טיפול. למרות תחושת הצמא אני מרגישה שבשני צידי הפה פנימה יש לי רוק מוגבר מהרגיל . כל שניה אני מצחצחת שיניים אבל זה לא עוזר. הלשון מכוסה בשכבה לבנה אבל כשאני מצחצחת אז השכבה נעלמת והרופאה אמרה שאם זה המצב הרגיל של הלשון אז זו לא פטריי. עכשיו יש לי אפטה בלשון אז בכלל אני בקושי פותחת את הפה. הרופאה הביאה לי בדיקות דם לסיוגרן כי אמרתי לה שיש לי קצת יובש בעיניים אבל עדיין לא עשיתי אותם. אנא ייעץ לי כי לא מרגישה נוח לחזור לרופאה שוב. האם יש צורך באאג? תודה
לעשות בדיקה לסיווגרן לעשות בדיקה לסוכרת בדיקה של רופא שיניים ואולי מומחה פה ולסת על האפטה למרוח אורקורט E בהצלחה ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק לעמוד אתר www.refoua.co.il