מבקשת עזרה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! כבר 4 שנים שאני סובלת מגירוי של איזה חרק שהולך לי בכל הגוף, כולל עיניים ושערות החיים שלי, הם סיוט אני אישה מבוגרת ורוב הזמן אני בבית, וזה קורה רק בבית. שאני מחוץ לבית לא מגרד לי בכלל. אני מרגישה את החרק אבל לא רואים אותו. גם הוא לא משאיר סימנים בעור, רק מגרד. במיטה ובשינה זה לא קורה. אני מבקשת עצה מה לעשות. לקחתי כדורים (אריוס) בהמלצה של רופא אלרגיה ולא עזר. הייתי אצל רופא עור והוא אמר שיש לי עור מצוין please help me!!! תודה יהודית
לנסות כדור בשם אטארקס ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק לעמוד אתר www.refoua.co.il