דופק לב משתנה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' ויינפאס שלום, לאחרונה התחלתי לשים לב שבימים לחוצים הלב שלי פתאום פועם אחרת. זה מתבטא בכך שפתאום אני מרגיש שהלב מחסיר פעימה ואז פועם יותר מהר. חשוב לי לציין שלפני 3 חודשים עברתי התקף חרדה ונבדקתי בא.ק.ג שיצא תקין. השאלה שלי היא האם יש לי סיבה ללכת לרופא או מוקד? או שאשפשר פשוט לחכות שהתקופה הלחוצה תעבור לה מעצמה. בתודה!
לקריאה נוספת והעמקה
אתה מתאר פעימות מוקדמות שהינן שכיחות במצבי לחץ בטח שלסובלים מחרדה מציע כדור הרגעה טבעי כגון קלמנרבין/ולריאן ודומיו ד"ר ויינפאס www.refoua.co.il