"קפיצות" בבית החזה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה מספר חודשים אני מרגיש "קפיצות" באזור מפתח הלב. ההרגשה היא כאילו יש בלון קטן מתחת לעור שמתנפח לשניה או שתיים (לא כואב). התופעה חוזרת מדי כמה חודשים בתדירות משתנה, כאשר בימים האחרונים אני סובל ממנה מספר פעמים בשעה. התייעצתי עם רופא המשפחה שלי, עשיתי בדיקות דם, צילום של הוושט (צילום רנטגן תוך בליעת חומר) וארגומטריה. כל הבדיקות תקינות. אשמח לדעת אם התופעה מוכרת ואיזה רופא מטפל בה, אם בכלל יש צורך לטפל. תודה
אין רופא שמטפל בתופעה צריך לודא שאין לך הפרעת קצב בלב הולטר אקג יכול לסייע בעניין ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק אתר www.refoua.co.il