חום גבוהה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום קוראים לי גיא, הטמפרטורה שלי היא 39.4 מרגיש כאבים בראש בשתי הקודקודים (צדי הראש) וקר לי כל הזמן (אני שוכב במיטה עם שלוש שמיכות) אני מרגיש שהשקדים שלי נפוחים וכל מה שאני אוכל אני לא מצליח להרגיש את הטעם. בנוסף יש לי שיעולים יבשים. הכאב והחום התפרץ בעת ובעונה אחת לפני יומיים ומאז אין לי יציאות ובגלל זה אני לא אוכל. בבית יש לי רק אופטלגין ואני לוקח 2 אופטלגין ביום. תודה רבה על העזרה :)
נשמע כמו או שפעת או סטרפטוקוק בגרון השני מחייב אנטיביוטיקה מציע לך מחר בבוקר לגשת לרופא המשפחה שלך לבדיקה רפואה שלמה ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק אתר www.refoua.co.il