ליריקה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בעלי אדם בריא לחלוטין בן 40. לאחרונה החלה תחושת נמלול וצריבה שבאה והולכת באזור דרכי השתן ובבטן התחתונה לעתים לאחר השתנה ולעתים ללא קשר. בדיקת השתן והתרבית היו תקינות למעט 5 RBCS. רופאת המשפחה אמרה לו שמדובר בכאב נוירופתי, שאין צורך בבירור נוסף ונתנה לו ליריקה. שנה שעברה הוא סבל מאותה בעיה, הוא עבר בירור אורולוגי ואולטרסאונד שהראה אבן קטנה בכלייה (לדברי הרופא- חסר משמעות), לא קיבל טיפול והתופעה חלפה מעצמה. רציתי לדעת- האם אכן אין צורך בבירור נוסף? במידה וכן- מי עושה אותו? האם יש צורך במומחה? האם זה הגיוני לתת ליריקה (תרופה עם תופעות לוואי לפי מה שקראנו) לאדם בריא בגילו? תודה רבה.
יתכן והרופאת משפחה לא טועה להרגשתכם פנו גם לאורולוג לחוות דעתו במכבי לא דורש הפנייה ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה, רפואת משפחה, גמילה מעישון, רפואה טבעית עמוד פייסבוק: ד"ר מיכאל ויינפאס ( מוזמנים לעשות לייק ) אתר : www.refoua.co.il