קפיצת גדילה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, בתי בת שבועיים וחצי ושלשום היא התחילה לקום בכל שעה וחצי שעתיים ולרצות לאכול. אנחנו נותנים לה את הכמות המותרת לגיל (90 מ"מ - היא לא יונקת) ולפעמים גם יותר (לפי הרצון שלה). נאמר לי שמדובר בקפיצת גדילה וכי התופעה אמורה לעבור לאחר 48 שעות (היום בערב). חשוב לי לציין כי בתי לא מקיאה או פולטת ובשבוע שעבר בבדיקה בטיפת חלב, המשקל שלה הגיע למשקל הלידה (3 קילו ו60 גרם). מוצץ לא הרגיע אותה ורואים שהיא מחפשת לאכול. האם אכן מדובר בקפיצת גדילה? יש צורך בבדיקה מעמיקה יותר? תודה רבה.
נראה שאתה צודק באבחנה אין צורך בבדיקות בשלב זה ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה, גמילה מעישון ורפואה טבעית עמוד פייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס מוזמנים לעשות לייק אתר www.refoua.co.il