שקיעת דם מוחשת
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקה שגרתיתית נמצאו ערכים גבוהים מאד של שקיעת דם- ESR 90. שאר הבדיקות (כימיה והמוטולוגיה) נמצאו תקינות. אינני סובל מכאבים, חום או כל סימן אחר למחלה זיהומית. ברצוני לציין כי אני נוטל ציפראמיל. האם יתכן קשר? האם ערך גבוה זה עלול להעיד על מחלה חמורה יותר? אני מתגורר בחו"ל
אם הבדיקה נעשתה תחת מחלת חום, זה יכול להסביר זאת אם לא כדאי לעבור בירור מקיף אצל רופא שכולל תשאול נרחב בדיקה גופנית בדיקות מעבדה והדמייה ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה , בוגר אונ ת"א רפואת משפחה, גמילה מעישון, תזונה טבעית ,צמחי מרפא, תוספי מזון דיקור אוזן לגמילה מעישון וירידה במשקל מרפאת מומחים, ביאליק 13, רמת גן תורים למבוטחי מכבי לשירותי רפואת משפחה : 036738090 או דרך אתר מכבי באינטרנט תורים לייעוץ פרטי : באתר www.refoua.co.il