שאלה הזויה - בליעת חצי שקל בגיל 16
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי שאלה קצת הזויה ובתזמון לא ברור: אני בת 25 ובגיל 16 בלעתי חצי שקל לא סיפרתי לאף אחד בזמנו וגם לא הלכתי לרופא לא בדקתי אם הוא יצא בצואה - פשוט הנחתי שככה יהיה. אם עד היום לא היו לי שום תופעות ותסמינים בעקבות זאת אני יכולה לומר בוודאות שאכן יצא בצואה ולא נשקפת לי סכנה או שמא ייתכן שנשאר בקיבה שלי עד היום?! אילו בדיקות עלי לעשות במקרה הצורך? תודה רבה ושבוע מוצלח בילי.
מאמין שיצא יכולה לעשות צילום בטן ריק ואל תשכחי שמאז הייתה אינלפציה גדולה ד"ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה , בוגר אונ ת"א רפואת משפחה, גמילה מעישון, תזונה טבעית ,צמחי מרפא, תוספי מזון דיקור אוזן לגמילה מעישון וירידה במשקל מרפאת מומחים, ביאליק 13, רמת גן תורים למבוטחי מכבי לשירותי רפואת משפחה : 036738090 או דרך אתר מכבי באינטרנט תורים לייעוץ פרטי : באתר www.refoua.co.il