דם סמוי בשתן
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בת 25 בריאה בדרך כלל, לא נוטלת תרופות בכלל. לאחרונה התגלה לי דם סמוי בשתן, מרגישה מצויין, עשיתי בדיקת שתן בקופת חולים - במקום נאמר לי שיש לי דלקת קיבלתי זינט+ ועשיתי בדיקת שתן נוספת לתרבית, הגיעה תשובה אחרי 3 ימים שאין דלקת. איך אני מתיחסת? לבדיקה עם המקל בקופת חולים או הבדיקה שהגיעה אחרי 3 ימים? ואם זה לא דלקת מה זה אומר? זה התגלה במקרה... תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
הבדיקה שהתקבלה לאחר מכן היא האמינה ולפיה לפעול אם יש דלקת - לטפל אם יש רק דם - לחזור על הבדיקה ובהמשך אולי גם אולטרסאונד כליות לפי התוצאות www.refoua.co.il