שיעול
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילדה בת 11.5 במשך חודשים כמעט מדי ערב משתעלת ברגע שהיא נכנסת למיטה ושוכבת. שיעול יבש. כשהיא ישנה היא לא משתעלת וגם לא במשך היום. אף אוזן גרון לא מצא בעיה, הפנה לרופא ילדים שלא ראה כלום אבל אמר שננסה סירופ. ניסינו וזה לא עזר. אין תופעות נוספות, היא אלרגית לאבק ולקרדית, זה קורה גם על מצעים נקיים. נמשך כבר חודשים רבים. מה זה יכל להיות ואיך פותרים את זה?
מכלל הסיפור נשמע שאכן יש גורם אלרגני הייתי מנסה 3 מוצרים לאוו דווקא בייחד 1. סירופ פילקה - הוא על בסיס הומהופאטי נמכר בבתי מרקחת 2. סירופ/כדור לורסטין 3. ספריי נזלי אנטיאלרגי כמו פליקסונייז ד"ר ויינפאס www.refoua.co.il