הרגשת אוזניים סתומות יותר מחודש

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר

07/01/2013 | 14:21 | מאת: אורי

בני בן ה-6 מתלונן על הרגשה של אוזניים סתומות בחודש וחצי האחרונים. הוא משחרר את הלחץ רגעית ע"י פתיחת הפה בצורת פיהוק, הוא מתאר את שחרור הלחץ כאבנים שמשתחררות ופותחות את האוזניים.. בדקו אותו מספר רופאי אף-אוזן-גרון שבבדיקה חיצונית של האוזן לא מצאו בעיה - האוזניים נקיות. בדיקת שמיעה תקינה והאוזניים ללא נוזלים. למרות זאת הבן ממשיך להתלונן שהאוזניים מרגישות סתומות והוא צריך לפתוח את הפה בצורת פיהוק כדי לפתוח אותן. לאחרונה הוא עושה זאת יותר בזמן אכילה ושתיה. אילו עוד בדיקות אפשר לעשות? מה יכולה להיות הבעיה? אציין כדי בבדיקת אף אוזן גרון משבוע שעבר התגלתה נזלת מוגלתית והבן לוקח כבר שבוע אוגמנטין (אנטביוטיקה), למרות זאת אין שיפור בהרגשת האוזניים הסתומות.

לקריאה נוספת והעמקה

באם כל הבדיקות כולל בדיקת השמיעה וניבדק על ידי מספר רופאים הייתי מפסיק לדוש בענין לפרק זמן מסויים ומחכה לראות מה ילד יום. יתכן ואין בעיה באאג אלא אחרת.

13/01/2013 | 10:48 | מאת: אורי

בבדיקה מהיום התגלה שקד שלישי מוגדל והומלץ על ניתוח להסרתו. הבדיקה עם סיב אופטי. למרות האבחנה הזו לא היו סימפטומים של שקד שלישי מלבד פתיחות הפה, מה דעתך? האם כדאי לנתח? האם זו הסיבה לפתיחות הפה לדעתך?

מנהל פורום אף אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר