2 שאלות על הנקה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי,התינוקת שלי בת 3 שבועות.הבנתי שבגיל הזה הם צריכים לינוק כל 3-4 שעות,יש פעמים שהיא ישנה גם 6 ו7 שעות,האם אני צריכה להעיר אותה אחרי 4 שעות או לחכות שהיא תתעורר ואז להניק? ועוד שאלה,האם צריך להביא לה לשתות מים בימים החמים האלו או שבהנקה יש הכל?תודה מראש...
אפרת שלום א. תינוק בגיל זה אמור לינוק כל 4 -3 שעות . האם היא ישנה 7 שעות בלילה? האם העליה במשקל תקינה ? בדרך כלל אנו מיעצות להעיר את התינוק אם היא ישן במשך ביום , ובלילה נעיר אותו ,אם אין עליה תקינה במשקל. ב. ההמלצות הם שאין לתת מים לתינוקות , מפני שהם ללא קלוריות , הם יכולים לדלג על ארוחה , הדבר יכול לגרום לירידה במשקל , פגיעה ביצור חלב. חלב האם הוא רווי בנוזלים עם קלוריות , הוא מספק את כל הצרכים של התינוק התזונתיים והנוזלים. בברכה