דלקת בשד
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה, בני בן 3 שבועות לפני שבועיים החל אודם חום מקומי בשד ואובחנתי עם דלקת בשדככל הנראה על רקע סדקים (לציין שלא היה לי גודש). החלתי אנטיביוטיקה (צפורל )סיימתי את הטיפול אך נשאר אזור עם אודם. באתי לביקורת אצל הרופאה אשר אמרה שאם מתחיל כאב וחום להתחיל טיפול עם אוגמנטין. לאחר יום וחצי החלו שוב כאב וחום מקומי ולכן התחלתי שוב טיפול. כעת אני לאחר 5 ימים של טיפול באוגמנטין הכאב והחום המקומי חלפו אך האודם בשד עדיין שם... מה לדעתך הסיבה לכך?
מימי שלום במקרה זה ממליצה לך , לפנות ליועצת הנקה בהקדם ,באמצעות הקופה בה את מבוטחת . על מנת לראות ולשנות את את תנוחת ההנקה , כדי למנוע פצעים ודלקות חוזרות. לרוב שינוי קל בהצמדה משנה את התמונה . גמר חתימה טובה .