הערכה המושלמת

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

16/09/2014 | 18:05 | מאת: מוריס

לאור התקנת איליסטומה בפעם השניה בחיי(סרטן וקריטת מעי גס), סירבתי לעבור את הגהנום של הפעם הראשונה כאשר חייתי בצל הדליפות. אני עכשיו מסודר מבחינת הציוד בצורה שמורידה ממני את כל הלחץ הנפשי של הפחד של כל סטומאי מהדליפות. והינה הפרטים של הערכה: 1. בסיס קמור לאור העובדה שיש לי סטומה שוקעת 2. טבעת הגנה מסביב לחור של הבסיס 3. שקית סגורה (הפתוחה היתה נפתחת ודולפת) 4. מטליות לחות לניגוב וניקוי 5. AQUA SEAL שזה מין פלסטר שמכסה את הבסיס נגד דליפות ומאפשר מקלחת ושחיה. מוצר יחודי מארהב שהגיע לאחרונה לארץ בבית מרקחת יהודה הלוי טל 6505159. 6. דאודורנט של הוליסטר 7. מספריים לחיתוך הבסיס וה SEAL 8. היביתי מארהב מין חגורה שמסתירה את הסטומה וזה טוב להופעה בחתונות ואירועים משפחתיים כל זה מהוליסטר דרך הקופה, חוץ מה SEAL והחגורה בנוסף יש לי ערכה שלמה בעבודה (שם אני מחליף שקית לפחות פעם ביום תלוי במצב השלשול אבל יש הכל למקרה של תקלה) ואני מחזיק גם ערכה מינימלית באוטו (שקית,בסיס,מטליות לחות) עם כל זה אני מרגיש הרבה יותר בטוח עם הסטומה. זהו. רוצים יעוץ תתקשרו אלי 052-5524044

16/09/2014 | 20:30 | מאת: ליאב

השקיות שלך היו נפתחות ודולפות?? השקיות של הוליסטר?? מאוד מוזר לי. מתי השתמשת בשקיות שלהם פעם אחרונה? יחסית לא מזמן הם שינו את המוצר. הסגירה של השקיות החדשות כל כך בטוחה שאין לי כל חשש. בעבר באמת נפתחה לי השקית כמה פעמים (לא הרבה), אבל היום אין שום סיכוי.

17/09/2014 | 08:53 | מאת: מוריס

תודה. טוב לדעת. קיבלתי את הסטומה רק לפני חודשיים וקיבלתי שקיות פתוחות מהבית חולים. לא הבחנתי בשינוי מהעבר. היו לי צרות בסיבוב הקודם לפני 4 שנים. בכל זאת טוב לדעת. אני אנסה אותם שוב.

מנהלי פורום סטומה - תמיכה