ציוד סטומה הוליסטר.

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

30/09/2013 | 11:55 | מאת: nav

לאחרונה מזה מספר חודשים אני חש כי הציוד בו אני משתמש אינו מחזיק מעמד [מגיני העור השטוחים]ואני נאלץ להחליפם כל יומיים ולפעמים אפילו פחות.פניתי לחב' והומלץ לי להוסיף טבעות אטימה שטוחות ,וספרי מחזק דבק.הרבה לא השתנה,תדירות ההחלפה כנ"ל.אודה על הצעות בנושא,אולי איבזור אחר? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

כמה זמן אתה משתמש בציוד הזה? כמה זמן אתה אחריי ניתוח? אחריי ניתוח הסטומה נפוחה ובצקתית ואחריי שהנפיחות יורדת צריך אולי להתאים מחדש בסיס/ציוד. מאיזה בחינה הוא לא מחזיק מעמד? האם הצואה דולפת מתחת לבסיס על העור, או שהבסיס עצמו לא נדבק טוב והשוליים מתקלפים מהר מדי מהגוף? או שניהם? אם הבסיס לא נדבק טוב והשוליים מתנתקים, אפשר להיעזר במדבקות טגדרם. דבר מוצלח יותר הוא ה sureseals בהם אני משתמשת. אם הצואה דולפת מתחת לבסיס על העור, אם זה מסיבה שהיא שקועה או לא בולטת מספיק (דבר שגם יכול לקרות אחריי שהנפיחות יורדת), מומלץ לעבור לבסיסים קעורים (קונווקס) + טבעות אטימה שטוחות, או לחילופין בסיסים שטוחים + טבעות אטימה קעורות. טבעות האטימה עושות עבודה טובה הרבה יותר מהפסטה. גם מחזק הדבק מאוד מועיל. אם עדיין אתה לא מסתדר, תמיד אפשר להתקשר לחברות הנוספות לקבלת דוגמיות והתנסות בציוד שלהם. ניתן גם לבקש אחות סטומה מטעמם להדרכה בבית. בהצלחה! מקווה שתמצא פתרון!

01/10/2013 | 22:20 | מאת: nav

הי הודיה.אני משתמש ותיק במוצרים ואכן תוך יום לכל היותר יומיים יש פריצת צואה בדרך כלל בצד ימין אך גם בתחתית מגן העור. הפריצה היא ממגןהעור+טבעת אטימה.המוספים שציינת אינם מוכרים לי ואשמח לפרוט נוסף איך להשיג ואו קטלוג והסבר.כל הנושא החל לפני מספר חודשים קודם מגו עור החזיק מעמד לפחות 4-5 ימים ולפעמים אף יותר.נראה לי שיש שינוי באיכות הדבקים.ניתוח כריתת פאוץ ושחזור סטומה עברתי ב-2009 מחכה לתשובתך תודה.

מנהלי פורום סטומה - תמיכה