מדבקות טגדרם

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

01/09/2013 | 23:15 | מאת: אודי

אוקי, הזמנתי את המדבקות הנ"ל מהכללית. האחות אמרה שהיא רושמת לי את "המדבקות הגדולות". איך אני משתמש בזה על בסיס הסטומה ? (ציוד של הוליסטר) אני מבין שזה יגרום לבסיס להחזיק בבריכה וגם ליור זמן, נכון ? תודה ושנה טובה!

הי אודי, אכן הבנת נכון - מדבקות טגדרם עוזרות לקבע את הבסיס לעור ובכך הוא מחזיק יותר זמן וכן עוזרות בכניסה למים. אלו מדבקות שקופות (כמו המדבקות ששמים כדי לחזק את העירוי, רק כאן מגיעות בצורה מלבנית). ניתן לחתוך לגדול הרצוי. אפשר להשתמש בהן כדי לחזק את הבסיס לעור (אני חותכת כל מדבקה לשתיים, ומשתמשת בכל חצי כדי להדביק כך שהמדבקה תכסה את הסיס ותידבק לעור, כאילו שמת פלסטרים מסביב כדי לא לתת לבסיס להיפרד). משתמשת בכמה חצאים כדי להקיף את כל הבסיס מכל הכיוונים. פשוט תופס את הבסיס חזק ולא נותן לו להיפרד מהעור מה שמאריך את משך הזמן שבסיס מחזיק. ישנן גם מדבקות ייעודיות לכך שנקראות sute seals: http://alpglobal.com/Sure-Seal- -TM-Rings.html הבעיה היא שניתן לרכוש אותן רק בארה"ב ובקנדה והן יחסית יקרות. אני כן צירפתי את הלינק כי עם הטגדרם ניתן בעצם לחקות את מה שהסור סילס עושות ע"י הדבקת המדבקות השקופות מסביב. זה ייתן לך מושג מה לעשות עם הטגדרם.

02/09/2013 | 14:30 | מאת: אודי

עד היום פשוא הוספתי דבק מהתרסיס של הוליסטר כל פעם שהמדבקה נפתחה קצת. כך זה החזיק לי הרבה יותר ממה שטבעת האיטם החזיקה, עד כדי שבועיים.

הלינק הנכון לסור סילס: http://www.alpglobal.com/Sure-Seal-TM-Rings.html

מנהלי פורום סטומה - תמיכה