ציוד לטיול - 10 ימים

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

17/08/2013 | 17:43 | מאת: ברק

אני טס השבוע ל-10 ימי טיול. הטיול יהיה בעל הליכה רבה יומית. (טרקים) שינה במקומות לא מאוד מבוססים - מקווה שיהיו שירותים עם מים. (גאורגיה) מה כדאי לקחת? (מבחינת סטומה כמובן) אנחנו טסים 3 אנשים ולשלושתנו 3 תיקים גדולים. ביקשתי כבר מכל אחד מהשותפים לשים אצלו ציוד לסטומה שלי שיספיק ל-15 ימים בערך. בנוסף אני לוקח איתי תיק למטוס וגם בו יהיה ציוד ל-15 ימים. (ז"א שיש לי 4 פעמים ציוד למקרה שמשהו יקרה) מה שאני לוקח בכל "חבילה": 7 בסיסים. 20 שקיות? (הגיוני? אני לא יודע כמה בדיוק. בארץ אני מחליף שקית בד"כ עם החלפת בסיס אבל אולי שם ארצה להחליף הרבה יותר... אבל שקיות תופס הרבה מקום) 10 טבעות אטימה הרבה מגיני עור. ספריי מחזק דבק כמה מדבקות טגדרם מגבונים לחים. (זה לא בכל תיק האמת) חגורה נוספת פדים סטריליים בנוסף אני לוקח איתי 20 שקיות שקופות גדולות יותר: (מצרף תמונה) אלו יהיו ללילה כדי שפחות אדאג. מקווה שהן גדולות מספיק. (זה הכי הכי גדול של הוליסטר) http://i.imgur.com/1C2K2r3.jpg השקית על יד השקופה זו השקית הרגילה שלי - השקית הכי גדולה שהיא לא שקופה) כדאי לקחת בקבוק קטן של אלכוהול? כדאי להחליף בסיס באופן תדיר יותר מעכשיו? (עכשיו - כל 4 ימים אני משתדל. אני לא מחכה לרגע "שאצטרך להחליף") יש משהו להרגעת עור אם יקרה משהו? אולי הגזמתי עם הציוד? אולי אני לוקח משהו מעט מדי? תודה :)

17/08/2013 | 20:22 | מאת: דין

היי ברק, נראה שטוב שאתה בגישת "שלא יחסר". טיולים מטבעם מזמנים תקלות בלתי צפויות ועיכובים. אנחנו תלויים בציוד הסטומה, ובגאורגיה כנראה שיהיה קשה להשיג ציוד מקומי... אז טוב שאתה מצטייד היטב. אני רק מזכיר לך שהזעה מקצרת את חיי הבסיס, וכשאתה יוצא לטיול טרקים בשיא הקיץ יתכן שתזדקק להחלפה בתדירות גבוהה. תחשוב באיזה ציוד ובאילו כמויות ממנו אתה משתמש בכל החלפה ותיערך לשהות ארוכה מהמתוכנן, ולתדירות החלפות גבוהה מכפי שאתה רגיל. הכמויות שכתבת הגיוניות, רק אל תזניח את הפריטים שלגביהם לא היית סצפיפי (מגבונים לחים, מגבוני הגנה). אני משתמש גם במגבות נייר של מטבח. אני מספיג אותן במים ומנגב סביב הסטומה כדי להפטר משאריות סבון, ולאחר מכן מייבש באמצעותן את האזור ועל ידי כך מספיג בהן שאריות מים וסבון אחרונות. עוד דבר חשוב - שקיות זבל! השקית הגדולה נראית כמו שקית שתן של יורוסטומה...? ושאלה לכולם: גם אני נוסע בקרוב לחו"ל (אירופה), לראשונה עם סטומה. מלבד ציוד, יש עוד דברים שכדאי להכין מראש?

18/08/2013 | 11:02 | מאת: ברק

לקחתי את השקיות (20 שקיות בכל סט) שמגיעות בקופסת השקיות של הוליסטר. לזה התכוונת? אלו השקיות שהייתי איתן בבית החולים אחרי הניתוח לדעתי. פשוט הכי גדולות שמצאתי. מכירים משהו גדול\טוב יותר?

מנהלי פורום סטומה - תמיכה